20.08.2006

Mi-am tras tricou PHOENIX

OK, mi-am facut si eu un tricou cu formatia mea preferata, PHOENIX.
Imediat dupa ce m-a intors din tabara, l-am si facut. M-am intors intr-o zi de luni, marti am lucrat putin la imagine, iar miercuri deja am avut tricoul. Inca din timpul taberei ma gandeam cum o sa arate. Sunt mandru de el.



Aceste sunt doua poze, facute cu un telefon, tricoului. Stiu ca nu e cine-stie-ce, dar e al meu, si e original. L-am facut la o firma de aici din oras, si m-a costat 33 de lei, dar a meritat toti banii.
E rosu, pentru ca mamei mele nu-i place sa ma vada imbracat in negru, si m-a lasat sa-l fac numai rosu, nu negru. Imaginea cu pasarea am luat-o de pe internet, scrisul l-am adaugat eu. Baietii de la firma au fost foarte de treaba si m-au ajutat.
Acum am si eu un tricou cu PHOENIX.

4 comentarii:

Alex spunea...

Mai bine ca ti-ai facut tricou decat sa-ti cumperi de la ei. Mi-am luat eu tricou de la concertul de lansare a DVD-ului Baba Novak si este o porcarie (tricoul, DVD-ul nu mi l-am luat...inca). Si m-a costat 40 de lei, adica mai mult decat pe tine. Ma gandeam ca merita fiindca e original. Inscriptia este insa de o calitate foarte proasta si se lipeste de orice(mai ales de spatele meu). Nici macar nu arata foarte bine. Chiar m-au dezamagit. Mai bine cumparam DVD-ul.

demi spunea...

acum am unu ca si originalele care le poarta pe scena :)

Alex spunea...

Al meu nu e ca alea de pe scena. Adica e, dar nu prea... Oricum nu conteaza fiindca nu poate fi purtat.

demi spunea...

pacat. probabil ei l-au vandut ca sa fie suvenir d ela turneul lor. oricum, managementul lor are niste lacune in ultima vreme.