17.09.2006

Probleme cu reteaua

Eu imi primesc internetul de la un vecin, printr-o retea facuta de mine. Asta pentru ca imi iese mai ieftin si am internet aproape tot timpul. Acum o saptamana vecinu o primit un alt calculator, pe care se putea instala Windows2000. Am facut reteaua, am setat sa pot primi internet de la el, tot ce trebuia, dar... nimic. Calculatorul meu trimitea date catre al lui, dar nu primea nimic inapoi. M-am tot chinuit cu el o saptamana, pana la urma am incercat week-endul asta cu WindowsXP. Si, merge. Se pare ca problema a fost cu firewallul lui, nu permitea sa imi dea mie acces la internetul lui. Naspa de tot. Asta e. Peste o luna o zis mami ca imi da bani sa-mi cumpar un router hardware si atunci o sa am internet cand o sa vreau, fara sa mai depind de calculatorul lui.

Niciun comentariu: