24.10.2006

Demi-san


Acum o saptamana si ceva, am fost voluntar la o expozite despre cultura japoneza. Si tot ce trebuia sa fac era sa stau imbracat intr-un kimono si sa zambesc la vizitatori. Asta ce l-am purtat eu era cica kimono de sarbatoare, nu de lupta, ca atunci ar fi fost mai bine. Am descoperit de ce japonezii (ele in special) fac pasii asa de mici. In poza a doua e Oana, tipa al carei aparat foto era cel ce a surprins momentul. Astept comentariile vastre, al celor ce cititi aceste randuri.

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu e decat de un an postul dar eu acum l-am gasit, din google... (termeni -demi blog-)

normal ca asta e de sarbatoare, doar nu voiai sa se duca la lupta cu evantaie desenate pe ei :)) Chimonourile de karate sunt albe sau negre(mai rar), alea de shaolini portocalii etc. dar evantaie/flori nu au desenate pe ele :p