28.06.2007

Mi-am luat aparat foto

da, asa este. il am deja de mai mult de doua luni, si am facut peste 3500 de poze. Majoritatea sunt nereusite sau pur si simplu apasari pe declansator, de plictiseala. Dar, incet invat si eu sa fac fotografii. Mai am mult de invatat.
Ce aparat? Un Panasonic Lumix DMC-FZ7, cu lentile Leica. Zoom optic de 12x, 6 megapixeli, deschidere f2,8-8.0, o gramada de scene presetate (pe care nu prea le folosesc) si functii "full manual", pe acre incep sa le folosecs din ce in ce mai des. Nu a fost prima alegere, deoarece are zgomot de fond mare la ISO 200+, dar a fost cel mai ieftin. Oricum, se descurca foarte bine si sunt multumit de el.

Mi-am lansat si un blog foto, http://demi-foto.blogspot.com, un sper sa pun pozele cele mai bune.
niste poze de-ale mele se gasesc si pe flickr.com (de la primele, foarte nereusite, la cele actuale :) ) : www.flickr.com/photos/demian_claudiu

Niciun comentariu: