27.10.2008

Do not try this. never!

Bai, ce faza nashpa am facut. Dar nici acum nu-mi dau seama ce prost am putut sa fiu.
Deci eram cu o colega si asteptam alta colega. Si am vrut sa o speriu putin, sa fac faza aia cu bagatul degetelor in ochi: se tin degetul aratator si mijlociu departate si se imita bagatul in ochi, adica le duci spre ochii celuilalt dar te opresti la timp. Mda, eram pe cale sa ma opresc cand colega s-a intors si a venit cu capul spre mine. Am lovit-o langa ochi si imi e frica ca o sa se invineteasca.
deci ce prost pot sa fiu. Da cum sa fac asa ceva? daca ii intra in ochi? Ioi mah, da prost is. :(

Prin intermediul acestui blog citit international imi cer scuze Dianei care are tot dreptul sa ma urasca.

Gata, ma las de faze din-astea violente, gen palme, bagatul degetelor in ochi si puscatul gatului altora.

Niciun comentariu: