17.08.2008

Caldura mare

Mda, s-a intamplat ceva ciudat in ultima vreme. De fiecare data cand trebuia sa ma inatalnesc cu cineva, acea persoana ba uita de intalnire ba uita sa ma anunte ca nu ne mai intalnim. Sau au fost motive obiective, oricum, toate astea se aduna. Impreuna cu o plictiseala urata ajungi intr-o stare in care nu mai ai chef de nimic, absolut nimic. Devii si mai irascibil, uiti sa mai faci anumite lucruri, o stare nashpa. chiar azi era sa uplodez o poza pe flickr fara sa-i mai dau resize, da' nici nu am mai uploadat-o dupa de lene.
Si ajungi sa stii ca daca te intalnesti cu altii care is proaspat intorsi de oareunde, poti sa le strici buna dispozitie. Si ori nu te mai cheama in oras ori nu te duci ca sa nu risti sa le strici cheful.
Stii deja cum arata orasul si iti e lene sa mai iesi din casa ca deh, nu s-a schimbat nimic.
E nashpa, foarte nashpa...

4 comentarii:

Anonim spunea...

believe it or not, I know the feeling...satmarul asta e jalnic si oamenii din el nu-s departe

Anonim spunea...

Same here.
De fapt, am observat eu ca asta patesc mai toti tinerii de varsta noastra care locuiesc in orase mici in care nu ai ce sa faci.
Cred ca asteptam cu totii 1 octombrie. :)
O sa iti treaca. O sa ne treaca. :)

Sasha Fierce spunea...

Hai în Târgu Mureş :))

Anonim spunea...

da , cu ocazia asta vreau sami cer si eu iertare...cand team lasat balta in a 9 pare mi se, trebuia sa ne int sa vii la mine sami vezi calcu, si am avut un concurs(p care apropo lam castigat), si am uitat cu totul de tine.....so sorry......

so...ai ajuns sa cunosti mai bine oamenii....?,,,,,este un lucru ff bun in evolutia ta ca persoana ''mai buna'', stii ca uneori ai un comportament chiar jALNIC, nu?
mai ales cand cineva te intreaba cu bunavointa daca tia placut un lucru, care evident a incantat acea persoana, si tu raspunzi cu un ff rece..NU...i hate when u do this...>:P,,,,so you 're a bad and cold person too.