16.11.2006

Azi am schimbat guvernul

Pe bune, azi am schimbat guvernul... clasei. Si prin guvern a se intelege cei trei elevi care is reprezentantii clasei in consiliul elevilor pe scoala. Inainte era Anitta, o colega care s-a implicat si care facea treaba buna, casiera clasei, care nu facea mare branza, dar ea macar din a 9-a s-o bagat si ea strange banii la orice. Si inca una, care din a 9-a mi-o lasat impresia ca face totul pt interesul ei personal. Si, acest tip de persoana nu are ce cauta ca reprezentant al unui grup de persoane.
Asa ca, azi la ora de dirigentie, am cerut sa se voteze din nou reprezentantii. A ramas, in urma votului, Anitta, a intrat inca o colega care nush daca nu o sa se plictiseasca si o sa renunte, si un baiat, care noah, nu ar fi fost alegerea mea, dar pt ca o fost la egalitate de voturi cu aia care m-o enervat, l-am ales pe el.
Asa ca obiectiv atins: am bagat un baiat in consiliu si am scos-o pe colega cu interese personale pe primul loc. Desigur, victime colaterale au fost, casiera. Asta e. Macar democratia se misca.

Niciun comentariu: