23.11.2006

Medalie de aur, "Floare de Colt" 2006

In sfarsit castig si eu ceva. Si nu la loz in plic ca toti prostii. Castig un concurs de talente, cica. Floare de colt.
Concursul asta e pentru copi defavorizati. Ma rog, eu nu ma consider defavorizat, dar noah, is bani implicati si o excursie la Bucuresti. Se pare ca daca am bursa medicala is defavorizat.
A fost week-endul trecut, mai exact in 18-19-20 Noiembrie. Au fost 9 sectiuni, eu am participat la Stiinte exacte, mai precis la Fizica. Am fost singurul la Fizica :) Nu credeam ca o sa iau ceva ca am gresit o formula de a 7-a si mi s-o dus o problema pe Apa Sambetei.
Dar la Festivitatea de premiere ce vad. Astia au dat cate un premiu I pentru fiecare materie din categoria Stiinte exacte, respectiv mate, fizica, chimie si info. Am fost super happy, am sarit pe scena, am primit medalie de aur si diploma. Normal ar trebui sa primim 1500 de euro pt locul I, dar s-ar putea sa primim doar 750, daca nu se suplimenteaza fondurile. Si aia is ceva.
Alte chestii ce s-au mai intamplat: am vorbit cu baroneasa Emma Nicholson, am stat in acelasi lift cu Mihai Traistariu si.. cam atat.

Niciun comentariu: