13.09.2007

Sa ascultam viniluri

Ce bine e sa fii prieten cu Andrei. Parintii lui au adunat o colectie frumusica de viniluri. Ahhhh, muzica domn'e: Phoenix, Alifantis, Seicaru, Socaciu, Compact, Queen, Zeppelin, simfonica si opera si altele pe care nu mi le amintesc. Sa stai sa tot asculti. Am fost azi la el sa ascult cateva. Mi-am zis ca daca tot nu am fost plecat pe nicaieri in vacanta, macar acum inainte de scoala sa stau putin si sa ascult muzica buna, de pe discurile negre. Nu am stat prea mult timp, asa ca nu am putut sa ascult tare multe. Am inceput cu Nicu Alifantis si albumul "Piata romana nr. 9", am continuat cu niste Lokomotiv GT, dupa care am trecut la Phoenix - Mugur de Fluier. Cand vezi cum se invarte discul ala si cum se misca capul de citire, parca nici nu te mai intereseaza ca mai bazaie sa nu se aude bine. E o bucata de istorie veche de peste 30 de ani care se invarte in fata ta, dar totusi suna atat de bine. Dupa ce am terminat cu Phoenix-ul, am lasat Zeppelinul sa continue iar auditia a fost incheiata de Queen. Frumos domn'e, frumos. Mai jos gasiti niste filmari ce le-am tras pe acolo, sa imi aduc aminte in zilele triste.

Nicu Alifantis - Piata Romana nr 9



Phoenix - Andrii Popa



Phoenix - Mugur de Fluier


Foarte frumos. Mersi Andrei!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa cresti mare si sa mai vii pe la mine sa ascultam viniluri :) te primesc cu bratele deschise si struguri daca o sa mai am

"Om bun deschide-ne usa
Da-ne o coaja
Si nu ne goni
In schimb iti vom alunga tristetea
Cu vesele cantece si ghidusii"