10.09.2007

Andrei

De mult timp l-am amenintat pe Andrei ca voi folosi forta nemaiintalnita a blogului meu citit de nimeni, si voi scrie lucruri despre el. Iata, Andrei, ca timpul pentru asa ceva a sosit.

Cine este Andrei? Este el, Andrei. Multa lume il stie, nu stiu cata lume il cunoaste. Eu nu pot spune ca il cunosc. Dar pot sa enunt cateva chestii despre el.
Andrei are multi prieteni si se intelege bine cu foarte multa lume.
Andrei face multe lucruri pentru tine, desi lui nu-i tocmai plac.
Andrei e in stare sa vina cu tine sau chiar pentru tine in alt oras, daca i-o ceri si cu cateva ore inainte sa plece trenul.
Andrei iti da sandwich-ul lui de la scoala daca tie iti e foarte foame ca l-ai uitat pe al tau acasa, desi te gandesti de ce isi aduce un singur sandwich la scoala.
Andrei nu e tocmai samaritenul care sa caute mereu sa-i ajute pe ceilalti. E un om simplu, caruia asa ii sta in fire, sa-i ajute pe altii, cand altii i-o cer si el poate.
Andrei stie sa glumeasca oricand, si stie sa invete din greseli.
Andrei stie sa te motiveze.
Andrei stie, poate si face o gramada de alte chestii pe care eu am uitat sa le scriu pe aici.
Este el, Andrei.

Nu uita Andrei, noroc au toti prostii. Acum esti student. Bafta cu studentia Andrei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mersi Demi de reclama. Acuma chiar mi-e frica. De acum incolo o sa ma ameninti ca o sa scrii o continuare la articolul asta.

Andrei

P.S.: Andrei copil