16.10.2007

XII A, CNME SM, promotia 2008

Pentru ca mi-am propus candva ca pe blogul meu sa apara oameni la care tin sau care imi sunt buni prieteni, cum e Andrei sau oameni care ma enerveaza mult, cum e tipu asta, nu pot sa nu scriu cate ceva despre clasa mea, care intra la amblele categorii, fiind formata din atatia oameni.
Sa prezint o situatie concreta, de actualitate: alegerea firmei care se va ocupa de albume + sonete + fotografii. Pentru culorile in care ne vom imbraca la sfarsit de an ne-am certat oleaca, dar s-a ales pana la urma (nu mai stiu exact ce culori, totusi).
Revenind la problema care ne framanta. Au venit pana acum 4 firme sa ne prezinte oferte:
-Sourir - firma din Satu Mare, care se ocupa mai ales de fotografii. Ne-a invitat pe cate doi din fiecare clasa sa ne fotografieze, am mers, am vazut ca au scule de studio faine, dar nu ne-a placut ce poze fac si nici cum lucreaza (beteshigul lor de backgrounduri virtuale si chicioase).
-Edpress, o firma din Cluj, dar care lucreaza cu un fotograf din Satu Mare, foarte bun, din cate se pare. Ei au o gama foare variata de sonete, doar 3 tipuri de albume, insa care sunt spiralate. la pret sunt OK.
-ceva firma din Baia Mare, la care nu i-am vazut bine oferta, dar mi-a cucerit o parte din colege prin faptul ca ei printeaza poza titularului pe prima coperta (ca deh, ai atatea albume acasa, ca trebuie sa stii care-i al tau) si printeaza poza pe o hartie de album colorata nush-cum (sau nu o printeaza, ci o lipeste frumos, si peste pune o folie minunata). Astia ne-au promis ca ne filmeaza si o parte din banchet moca daca incheiem contractul pana nu-stiu-cand.
-Neptun, o firma tot din Satu Mare, albume frumoase, fotografii frumoase, dar pret cam piperat.

Adevaratul spectacol a inceput cand s-a "votat" firma. Sourir si Neptun au fost excluse (poze nasoale, pret mare) asa ca s-a ramas la Baia Mare si Cluj. S-a ajuns la voturi de 14 la 14 (50%-50%), desi erau 5 absenti. Si sa vezi dom'ne spectacol: oameni care sustin sus si tare un lucru dupa care se contrzic peste 5 minute, altii care striga cat ii tine corzile vocale, altii care strigau si mai tare; critici de arta nascuti peste noapte cu vaste cunostiinte de fotografie si arta in general veniti sa ne invete ce poze is frumoase si ce nu; orgolii sfaramate de orgolii bazate pe gura mare, incapatanare nejustificata cat cuprinde; oameni fara 7 ani pe acasa veniti sa ne invete ce ar fi trebuit sa invete ei in cei 7 ani. Ce bine ca avem geamuri termopan la clasa si nu s-a auzit afara, ca nici cu castile in urechi si cu volumul dat la maxim la player, nu am putut sa nu le aud gurile colegelor.
Pana la urma, desi lipseau 5 colegi, multi din cei care au votat pt Baia Mare au trecut la Cluj, si s-a ajuns la un procentaj care nu ar fi fost influentat daca cei 5 absenti ar fi votat toti pentru Baia Mare. Dar deh, de ce sa ne supunem noi majoritatii daca nu ne convine ce vrea majoritate, desi inainte am decis ca ne vom supune majoritatii? Asa ca dupa ce s-a intors electoratul abesnt, s-a mai facut un scandal, o noua sedinta de vot, acelasi rezultat, dar iarasi cu absenti. Din nou nu a convenit sefilor nealesi ai clasei, asa ca a fost sfadeala din nou. Dirigul enervat ca nu-si putea tine ora a trecut la masuri, si foarte bine a facut.
Azi a venit fotograful firmei din Cluj sa ne mai prezinte oferta. Nu-i prea vorbaret tipul, pare genul de om care tace si face, dar totusi, in loc sa apreciem ca ne-a adus oferta sa ne-o mai prezinte inca o data, unii aproape ca s-au legat de freza lui. Suntem romani, de ce sa ne suparam?

Saga continua probabil si maine si in zilele urmatoare. Voi incerca sa tin cititorul acestui blog la curent ;)

3 comentarii:

Anonim spunea...

mare dreptate ai, demi ;) ne certam aiurea din motive stupide (poate chiar tampite) sau, cateodata ..fara motiv.si de ce?pentru ca unii sunt prea orgoliosi ca sa lase de la ei.si,la faza cu pozele..again, ai dreptate. speram ca, totusi, sa se rezolve maine .. ca eo, una, m`am saturat. [semnat, o colega de`a ta ;).]

Anonim spunea...

salut am dat intamplator de blogul tau si pentru ca scrie sa nu-l citim...binenteles l-am citit
si am constatat mirata ca nu suntem singura clasa cu aceste probleme mi se pare ca mi-ai descris exact ultimele 2 saptamani de scoala exact aceleasi oferte(eu sunt din satu mare) si exact aceleasi certuri si exact aceleasi pareri; diferenta insa este ca la noi totul a luat sfarsit am hotarat sa ne facem albume digitale cu radu mihalca( fotografu din satu mare) care garantez eu ca e cel mai bun din oras si face niste poze profesioniste la un pret destul de bun(s-a trezit el cam in ultimul moment ca isi face albume digitale, pana atunci avea doar clasice care erau prea ,prea simple) in defavoarea firmei din baia mare care are o oferta foarte pompoasa si preturi bune dar pozele de calitate proasta si nu prea bine retusate si de la toti care ne-am interesat am auzit numai lucruri rele: ca la banchet nu filmeaza clasa care trebuie filmeaza doar persoanele extravagante etc..si alte chesti...barfe sau nu; ca doar suntem romani..concluzie avem contract si ne-am rezolvat problemele...am cam lungit-o cu comentariul dar iti multumesc ca m-ai facut sa-mi dau seama ca nu numai clasa mea are "probleme" se pare ca mai sunt si alti ca noi.

Anonim spunea...

salut am dat intamplator de blogul tau si pentru ca scrie sa nu-l citim...binenteles l-am citit
si am constatat mirata ca nu suntem singura clasa cu aceste probleme mi se pare ca mi-ai descris exact ultimele 2 saptamani de scoala exact aceleasi oferte(eu sunt din satu mare) si exact aceleasi certuri si exact aceleasi pareri diferenta insa este ca la noi totul a luat sfarsit am hotarat sa ne facem albume digitale cu radu mihalca( fotograful din satu mare) care garantez eu ca e cel mai bun din oras si face niste poze profesioniste la un pret destul de bun(s-a trezit el cam in ultimul momet ca isi face albume digitale; pana atunci avea doar clasice care erau prea ,prea simple) in defavoarea firmei din baia mare care are o oferta foarte pompoasa si preturi bune dar pozele de calitate proasta si nu prea bine retusate si de la toti care ne-am interesat au auzit numai lucruri rele; ca la banchet nu filmeaza clasa care trebuie filmeaza doar persoanele extravagante etc..si alte chesti...barfe sau nu ca doar suntem romani..concluzie avem contract si ne-am rezolvat problemele...am cam lungito cu comentariul dar iti multumesc ca m-ai facut sa-mi dau seama ca nu doar clasa mea are "probleme" se pare ca mai sunt si alti ca noi